Friday, August 23, 2013

5 nippi, kuidas saada hommikuinimeseks


Cosmo pakub ideid, kuidas saada end pisut lähemale suunal „hakkan hommikuinimeseks“
1.Ärka veel varem        
Just nii! Kuigi sulle võib tunduda, et energilise enesetunde taga on võimalikult viimasel minutil ärkamine, siis tegelikult on natuke varem ärkamine hea enesetunde võti. Säti kell tavapärasest 10 minutit varem äratama ning mine väikesele jalutuskäigule või tee hommikuvõimlemist. Nõnda tegutsedes paned aju ja keha tööle. Varajased ärkajad on aktiivsemad, magavad paremini ning tunnevad end õnnelikumana. Noh, see viimane lause on küll innustav- paremini magada ja õnnelikum olla tahan ma kohe kindlasti! J Iseasi, kuidas end nii vara kõndima või võimlema saada...
2.Joo vett
Esimene asi hommikul? Klaasike puhast vett. Kui janu on kustutatud, hakkab su aju 14% kiiremini tööle. Hommikuti kulub “ajujõud” marjaks ära (mul läheks seda ajujõudu kohe terve päev vaja J). Veejoomine on mul kah suht kesine, isegi nende palavate ilmadega, mis sel suvel Hollandit üllatasid, ei saanud ma soovituslikku 7 klaasi (see mul Kaalujälgijate ajast meeles) vett kuidagi tarbitud. Samas, veeklaas on mul voodi kõrval küll- see sai „harjumuseks“ oma kogemustest õppides, sest 2009 aastal olin Bulgaarias ja sain üsna tõsise vedelikupuuduse selle lõputu rannas chillimisega. Nüüd on see kuidagi heaks harjumuseks saanud ja noh, hommikul on kurk kuiv kah millegipärast. Äkki ma magan lahtise suuga?!?!?
3.Makk tööle!
Muusika stimuleerib peaaegu igat ajupiirkonda. Koosta endale hommikune playlist, mis aitab sul mõnusamini ärgata ja päevaks aktiivsemalt valmistuda. Idee täitsa hea. Hmm, ei tea, kas „Vaprate ja ilusate“ filmi vaatamine hommikul ka kuidagi aitab? See algab ju ka nii toreda muusikaga
4.Mündivõlu
Kas teadsid, et piparmünt teeb ärksaks? Keeda endale enne tähtsat kohtumist tassike piparmünditeed või kasuta piparmündilõhnalist kreemi või huuleläiget. Mul ei ole neist kolmest kohe mitte ühtegi kodus olemas, teed on ilmselt kõige kergem soetada.
5.Söö!
Me teame, et sa tead, et iga hea päev algab kosutava hommikusöögiga, aga kui tõsiselt sa asjasse suhtud? Meie soovitame sul päeva alustada munade ja täisterasaiaga. Munades sisalduv proteiin ja raud hoiavad su energiataseme kõrge ning B-vitamiin teeb ajule pai. Ähmased hommikud on minevik!
Mina olen perest, kus hommikusöögi söömine oli kohustuslik. Õnneks olin ma selleks ka võimeline, alles hiljem kohtasin ma inimesi, kes tõesti ei saagi hommikul liiga vara süüa. Nii nagu mõni ei taha/suuda rääkida liiga vara või mõni (khm, ok, ütleme siis otse välja, et mina) on väga pahur. A vot mune ja täisterasaia ma küll hommikuti ei söö, kui ma just vanemaid külastamas pole ja ema tehtud soe hommikusöök laual ootamas pole.

No comments:

Post a Comment