Wednesday, October 2, 2013

Unenägude seletamine- kassi unes nägemine

Üldiselt ma kasse unes ei näe. No minu elus on nad püsivalt viimane aasta ka kõigest olnud, nii et ilmselt selle pärast pole neile veel suuremat rolli minu unenägudes ette nähtud. Küll aga nägin eelmisel ööl unes, kuidas üks kass mu peale pissis. Inspireeritud eelmisel päeval juhtunud DHLi kasti pissimisest (üks kahest kassist suvatseb aegajalt meile teada anda, et liivakasti liiv vajab kiiremas korras vahetamist. Tavaliselt väljendab ta end meie voodisse "üllatuse" jätmisega, vahel harva autoistmele (mu elukaaslasel on üheks lemmikuks istmeks autoiste, millelt siis hea teleka ees XBoxi mängida), korra ka minu Keeniast ostetud maasai tekile)). Nii ma siis nägin juba unes, et nii kui üles ärkan, kirjutan sellest siin blogis ja uurin asja. Selline poolrealistlik uni, kus juba unes reaalsuseks ette valmistun :)

Aga siis kassid. Unenägude seletaja blogi annab vastuseks: kassid- vihastamine toob kahju. No elementaarne, ega see hästi ei mõju tõesti (näiteks üks spirituaalne sõps, kes pidevalt tervisega kimpus on, kui oma abikaasa peale vihastab). Veel on tähendusteks kass mängimas- tühje jutte, must kass- hädaoht sõprade poolt , valge kass- hoidu meelitamisest, hall kass- hoidu hirmudest, isane kass- hoidu äkilisest meelest, kassid kisklemas- riidu sõprade poolt. Et ma päris täpselt ei mäleta, milline see kass oli, ilmselt siiski meie isane hallitriibuline kass, seega peaksin ma igaks juhuks hoiduma hirmudest ja äkilisest meelest. Kes teab, kuidas hirmudest hoiduda? Anyone? Ja pissiva kassi kohta pole mingit seletust :(

Minu raamat "The hidden meanings of dreams" annab järgmised seletused seoses kassiga:

Psühholoogiline tähendus: loomad esindavad sinu loomuse instiktiivset  külge. Kass väljendab naiselikke omadusi ja võib tähendada positiivset,  loomingulist ning sensuaalset külge sinu naiselikkuses. Kui kass unenäos on agressiivne (teise peale pissimine vist seda on?), siis on sul ilmselt probleeme oma naiseliku poolega. Sul võib olla "kassilik" käitumisviis või üldiselt negatiivne suhtumine naistesse.

Mütoloogiline tähendus: Mütoloogias olid kassid paganliku viljakusjumala tähiseks. Nad sümboliseerisid Emakest Maad ning esindasid looduse võimu ja tarkust. Egiptlastele olid kassid pühad loomad ning surnud hingede valvurid. Kristlus muutis aga kassid kurjadeks sümboliteks ning sidus nad nõidadega. Seetõttu enamik unenägusid, mis on seotud kassidega, peetakse ebaõnne toojaks.

No nii, seega mitte just kõige paremad tähendused...

Kas sina arvad, et kassid on ühed õelad sümbolid ning unes nägemine ei too teps mitte head?

No comments:

Post a Comment